Technická podpora
Máte technicky zaměřený dotaz na projekt, který je již ze STROS strany ukončen (tedy již po instalaci stroje)? Případně máte obecný technicky zaměřený dotaz? Zde Vám na něj rádi odpovíme. V případě probíhajícího obchodní případu je nutné kontaktovat obchodního zástupce firmy STROS.
K přístupu do Technical Supportu je nutná registrace přes vaši emailovou adresu. Doporučujeme užívat firemní emailové adresy.
Budeme Vás kontaktovat do 24h, v pracovních dnech a hodinách v ČR (od 7:00 do 15:00).
PŘIHLÁŠENÍREGISTRACE
K přístupu do Technical Supportu je nutná registrace přes vaši emailovou adresu. Doporučujeme užívat firemní emailové adresy.
Budeme Vás kontaktovat do 24h, v pracovních dnech a hodinách v ČR (od 7:00 do 15:00).
PŘIHLÁŠENÍREGISTRACE