Obchodní manažer
Práce na plný úvazek, Sedlčany
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
- komunikace se stávajícími zákazníky ve svěřeném teritoriu a vyhledávání nových obchodních příležitostí
- řízení daného trhu směřující k naplnění obchodních plánů
- budování dlouhodobých vztahů se stávajícími i potenciálními zahraničními zákazníky a dealery
- získání poptávky, tvorba nabídky, vyjednávání obchodních podmínek, realizace obchodních případů
- účast na veletrzích, konferencích a marketingových akcí
- zahraniční pracovní cesty
Jaký bys měl/a být?
- charizmatická osobnost se zaměřením na úspěch a výsledky
- dobrá znalost Anglického jazyka
- obchodní zkušenosti v oblasti stavebnictví a strojírenství jsou výhodou
- reprezentativní vystupování a dobré komunikační, prezentační a obchodní dovednosti
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatné jednání
- uživatelskou znalost práce na PC (internet, MS Word, Excel, power point, Outlook)
Co Vám můžeme nabídnout?
- motivační platové ohodnocení,odměny z realizovaných obchodů, kvartální bonusy
- vstupní zaškolení a široké možnosti vzdělávání v rámci společnosti
- možnosti seberealizace, profesního a osobního rozvoje
- služební telefon, notebook, kafeterie, příspěvek na ošatné,příspěvek na stravování, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, vánoční příspěvek, firemní akce
- možnost občasné práce z domova
- měsíční odměna za docházku
- flexibilní začátek/konec pracovní doby, pracovní doba 7,5 hod
- práci v přátelském a dynamickém kolektivu zkušených odborníků
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- nástup možný ihned
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš profesní životopis.
Kontakt:
Kateřina Ludvíková (HR oddělení)
ludvikova@stros.cz
+420 777 359 061
- komunikace se stávajícími zákazníky ve svěřeném teritoriu a vyhledávání nových obchodních příležitostí
- řízení daného trhu směřující k naplnění obchodních plánů
- budování dlouhodobých vztahů se stávajícími i potenciálními zahraničními zákazníky a dealery
- získání poptávky, tvorba nabídky, vyjednávání obchodních podmínek, realizace obchodních případů
- účast na veletrzích, konferencích a marketingových akcí
- zahraniční pracovní cesty
Jaký bys měl/a být?
- charizmatická osobnost se zaměřením na úspěch a výsledky
- dobrá znalost Anglického jazyka
- obchodní zkušenosti v oblasti stavebnictví a strojírenství jsou výhodou
- reprezentativní vystupování a dobré komunikační, prezentační a obchodní dovednosti
- spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
- samostatné jednání
- uživatelskou znalost práce na PC (internet, MS Word, Excel, power point, Outlook)
- řidičský průkaz skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout?
- motivační platové ohodnocení,odměny z realizovaných obchodů, kvartální bonusy
- vstupní zaškolení a široké možnosti vzdělávání v rámci společnosti
- možnosti seberealizace, profesního a osobního rozvoje
- služební telefon, notebook, kafeterie, příspěvek na ošatné,příspěvek na stravování, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, vánoční příspěvek, firemní akce
- možnost občasné práce z domova
- měsíční odměna za docházku
- flexibilní začátek/konec pracovní doby, pracovní doba 7,5 hod
- práci v přátelském a dynamickém kolektivu zkušených odborníků
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- nástup možný ihned
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš profesní životopis.
Kontakt:
Kateřina Ludvíková (HR oddělení)
ludvikova@stros.cz
+420 777 359 061
ZPĚT